..går på vägen som leder in till byn..

Jag funderar på att faktiskt ta mig i kragen och skaffa Windows 7.

Men det drar allt riktigt i snåltarmen, speciellt med tanke på att vi måste vara beredda på att det blir 2 dubbelhyror här framöver. Har vi tur blir det bara en men lika bra att vara beredd på de dåliga nyheterna.

Behöver verkligen formatera datorn, den beter sig mindre vänligt mot mig just nu och det skulle vara bra med ett riktigt operativsystem och inte nån förgjord skit som man fått när man köpt något datorpaket. Plus att jag inte vet vart dom CDskivorna är.

Men jag vill egentligen inte forma, jag orkar inte instalera om allting igen. Det är så förbannat trist. Jag har ju inte lite program och inställningar på datorn.

Funderar även på att passa på och faktiskt köpa ett tangentbord då med om vi ska beställa, för det jag har nu tycker inte riktigt om mig. Det blir rätt roliga medelanden som blir skickade till folk ibland. Ett under att folk fattar vad jag säger.

Har inte bestämt riktigt hur vi ska göra, man kanske ska vänta tills efter flytten iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0