Happy Me Day 2010

Idag fyller jag år, jag blir hela 26. Jag har lite åldersnoja och känner mig gammal.

Jag vet att 26 inte är någon ålder egentligen men man känner hur åren tickar iväg utan att man kan hejda det.

Per var den första som grattade mig, men det var kanske inte så svårt att förstå kanske.

Dagen började bra med att vi åkte på Rehab med Loke, denna gången var även Ymer med för han skulle vaccineras. Men när vi skulle åka därifrån så hade jag först ner bakrutan för att få bort lite utav imman dock fastnade fönstret där så det var bara att åka till mekanikern.



Dom var snälla och fixade det på ungefär en halvtimme och för 200 kronor, så det var ju inte helt fel precis men något man absolut kunnat hoppa över.

Nu har vi städat lite och gjort lite nytta här hemma, så blir det lite god mat här sedan. Potatisgratäng med ryggbiff och en god pepparsås, det finns ju helt klart fördelar med att vara gift med en så duktig kock och det är ju trotts allt min favoritmat.

Är väldigt glad över att det så väldigt många som önskat mig grattis idag, det värmer verkligen. Så tack alla.




Kommentarer
Postat av: Linus

Grattis!

Och ha en trevlig helg!

2010-03-19 @ 15:34:54
Postat av: Evelina

Linus:

Tack så hemskt mycket. Detsamma :D

2010-03-19 @ 17:00:03
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis i efterskott :) Hälsar hela familjen Skyman

2010-03-20 @ 17:56:11
Postat av: Evelina

Sara:

Tack så hemskt mycket <3

2010-03-20 @ 19:41:46
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0