Hitta på ord i en rubrik

Ne jag kom verkligen inte på nått vettigt att ha som rubrik idag heller känner jag.

Igår kom Patrik och Peter över en sväng, det var väldigt roligt. Det har slagit mig att man känner sig väldigt liten i deras sällskap, dom är ju båda betydligt längre än vad jag är.

Idag ska jag iväg och gymma tillsammans med Anna, ska bli himla gött och jag kan ju säga att jag har sett framemot det. Känns som det var lite långt emellan även denna vecka då det var i Tisdags som vi tränade senast. Det är väl kanske inte så farligt egentligen men iaf.

Resten av dagen är fortfarande oklar vad som händer.

Är lite trött på det trista vädret, känns som solen får väldigt gärna komma tillbaka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0