In the sky

Per har varit ledig idag, vilket jag gillar.

Ja fast det är ju klart att det är bra med lön om man säger som så men det var hans chef om ansåg att han skulle vara ledig från idag till på Söndag eftersom han inte kunde vara ledig idag och jobba fredag istället. Hur han kan fram till detta är jag inte helt säker dock, men men.

Apporpå jobb så ser det ut som att Per kommer få gå nu efter mars, men det återstår att se för han har inte gett något besked ännu. Men nu när jag har fått mitt så känns det inte lika farligt längre.

Imorgon så är det rätt bra med saker som vi ska göra. Först ska ju Loke på rehab och simma lite och sådant. Efter det så kommer våra personliga ombud samt även mobila teamet ska komma runt 1 tiden och sedan efter det så ska jag och Anna iväg och gymma lite hade vi tänkt. Ska bli himla gött faktiskt, blir även att vi åker på gymmet på lördag med.

Vi har nu lämnat in papprena som Riksbyggen ville ha så förhoppningsvis blir det till att skriva kontrakt nästa vecka. Så snart det är påskrivet så ska vi iväg och säga upp denna, vi har inte riktigt vågat göra det utan att veta med säkerhet att vi får den nya.

Nu blir det iaf mat, Tacos, och så ska vi väl se på nån film eller någe sådant. Ska bli riktigt mysigt.




Kommentarer
Postat av: Therese

Håller tummarna för kontraktet!

Hoppas allt är bra med dig!

Klappa krya på dig till lilla Loke voffen också! :)

2010-03-04 @ 20:42:54
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Therese:

Tack så hemskt mycket :D Hoppas hoppas.

Det ska jag göra :D

Hur går det med din lägenhet då? :D

2010-03-04 @ 22:23:43
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med kontraktet :)

Och önskar all lycka med Loke.

Kram

2010-03-05 @ 08:36:02
Postat av: Evelina

Anonym:

Tack så hemskt mycket :)

2010-03-06 @ 20:14:31
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0