Kärleken

Är något väldigt intressant ibland.

Har ibland svårt att greppa att trotts att vi snart varit gifta i 7 år så känner jag fortfarande det där pirret när jag tittar på honom.

Även om vi blir irriterade på varandra mellan varven så är det inget vi inte kan lösa och vi kan trotts allt prata om allt, vilket vi är noga med att göra. För hur ska ens partner kunna göra något åt problemet om man inte säger som man känner och tycker?


Min underbara man.

Älskar när vi på kvällen innan vi ska sova ligger och håller om varandra och pratar och lyssnar lite på musik, han har en sån avslappnande effekt på mig. Så det funkar underbart dom gånger jag har svårt att somna. Vilket dock är lite jobbigt när vi kikar på film eller liknade för det har samma effekt där, att jag känner mig trygg och lugn, något som gör mig ganska sömnig.

Saknar honom alltid när han är på jobbet och längtar så tills det att han kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0