Lite ångest, kanske.

Vet inte riktigt om jag vill fylla år.

På fredag blir jag 26 år, jag känner mig gammal. Även om det känndes som igår när man fyllde 20 och var ung och veril. Ja nej jag vet att jag inte är gammal så sett, jag har förhoppningsvis många år kvar innan jag trillar pinn.

Vet inte om man ska vara vuxen och bju på nå fika och fira denna dagen eller om man helt enkelt ska bara låta det vara, dom som vill får självklart säga grattis för det är ju ändå något som uppskattas.

Eller man kanske bara ska strunta i att fylla år, det borde väl gå om man bara verkligen verkligen vill?

26 år, om 4 år fyller jag 30. Känns som en evighet samtidigt som det bara kryper sig allt närmre. Varför är jag så nojig över detta egentligen? Det är ju inte så att jag är ensam om att åldras direkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0