Malmö, den nya staden

Eller jag vet inte. Men jag ska iaf dit på Söndag och jag kan säga att även om jag är lite nervös så ser jag verkligen framemot det.

Kommer dit vid 16 så då borde jag hinna till syrran innan hon ska iväg. Ska bli himla roligt att se hur hon har det måste jag säga.

Nu har jag bokat dessa biljetterna oxå så det är klart så det är bara att sätta sig på tåget med packningen och bege sig på söndag. Stannar till på Onsdag är det tänkt.

Sedan kommer jag ju åka ner igen den 16:e April. Varför jag åker 2 ggr på en månad är lite för att jag vill kolla av staden lite och sånt innan och andra gången kan jag umgås med syrran ( för hon hade ändå på tok för mycket att göra nu ändå ). Nej men jag tror detta blir riktigt trevligt.




Kommentarer
Postat av: Angelika

åter roligt tycker jag, och ibland behöver man unna sig saker massa gånger om. Hoppas du får en jätte jätte trevlig resa och tiden där... kramizar

2010-04-01 @ 08:27:01
Postat av: Evelina

Angelika:

Tack så hemskt mycket tösa :D Hoppas verkligen ni har det bra :) Kramar

2010-04-02 @ 01:16:50
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Patricia

hej :) åh vad trevligt och åka till Malmö och skåne :)

Hoppas du får det trevligt hos din syster :)

krama

2010-04-02 @ 14:48:57
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Patricia:

Tack så hemskt mycket. Var en helt underbar resa :D



kramar

2010-04-12 @ 13:01:16
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0