one look, could kill

Hittade lite bilder från förra årets fototräff.

Jag hoppas det blir en i år med för det var förbannat roligt förra året, även om jag lyckades få lite solsting för att jag skydda mig för dåligt. Inte första gången det händer när jag är ute och fotar precis.


Sofie och Eddie på förra årets fototräff.

Så jag hoppas verkligen en Heavens Fototräff 2010, en liten hint till Tony som tillsammans med Sofie gjorde ett jätte bra jobb.

Jag önskar jag hade vågat vara lite mer social dock, men kanske det går bättre denna gången. Hoppas att det blir lite fler modeller med detta året så att alla får fota. Även om det är väldigt trevligt om man kan hjälpas åt och assistera varandra.


Eddie, Carro, Sofie, någon jag inte vet vem och Tony. Ett härligt gäng.

Har visserligen ingen riktig idée på vad jag skulle vilja fota, men det kommer kasnke tills dess hoppas jag.

Hoppas även på något bröllopsjobb nu när sommaren börjar närma sig, skulle inte sitta helt fel faktiskt. Time will tell som joppe brukar säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0