spread your wings and fly away

Är förbannat trött idag, eller ja jag var väl egentligen. Har vaknat till och även om jag inte känner mig pigg så är jag åtminstone vaken och tror jag skulle klara att sitta i soffan utan att somna.

Har svårt för att sätta mig och spela Bioshock igen, blir så nipprig av det spelet och speciellt eftersom Peter B sagt att det kommer bli värre dessutom. Men jag ska ta mod till mig och fortsätta, för samtidigt är jag ju fruktansvärt nyfiken på vad som ska hända och det är ju ett riktigt bra spel.

Nu är det de sista dagarna på Pers jobb. Lönen kommer väl att vara saknad men det ska nog gå en då, vi har ju levt på den här summan tidigare så och mindre än då för den delen.

Ser ut som vi är med på en Wayland beställning som går iväg på fredag med Räven. Ja har visserligen inte riktigt kollat ut vad det är jag ska ha, även om jag vet på ett ungefär vad jag har tänkt mig. Det är bra att jag drar på mig ännu mer som ska målas.

Oj nu har dom börjat ringa på lägenheten oxå, hade ju helt glömt bort att vi kommer ju få visa den och så. Och nu känner jag att vi bör nog börja packa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0