Takes it all

Är sjukt sugen på att göra en liten roadtrip måste jag säga, kan väl inte riktigt sätta fingret på varför dock.

Längtar hem till Norrland gör jag oxå, men när gör jag inte det?
Jag hoppas på att kunna åka upp till sommaren, speciellt med tanke på att det itne blev något förra året och jag saknade verkligen den underbara Norrländska sommaren samt att åka upp själv innebär ju att man har tillgång till bil och faktiskt kan hitta på saker med folk, även om jag gillar att strosa omkring där i skogen och må gott oxå.

Ska jag vara helt ärlig är jag lite halvskraj faktiskt för att åka ner till Malmö, är lite rädd att jag kommer fastna för den staden. Känns som det händer lite mer grejer där än vad det faktiskt gör i Karlstad. Men då får väl syrran stå ut med att jag kommer och våldgästar henne lite titt som tätt, eller något sådant. Kanske inte så ofta men oftare än vad det har varit iaf.

Är rätt glad idag, har faktiskt lite träningsvärk. I ryggslutet visserligen så det är lite irriterande, men bättre än inget.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Oftare vore ju trevligt.. med tanke på att det här är första gången du kommer ner och hälsar på under de 4 år jag bott här. ;)

Och ja, det finns nog en risk för att du fastnar för Malmö. Det händer betydligt mer än i Karlstad, samt att staden i sig är.. underbart, helt enkelt. :)

2010-03-28 @ 13:08:21
Postat av: Evelina

Emelie:

Jo det håller jag med dig om, är så töligt att bara få träffa dig 2 ggr per år. :)

hehe misstänker ju det :D har en bild framför mig om hur det är där nere hehe

2010-03-28 @ 14:33:04
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0