We are the chosen ones

Det ser inte ut som att det kommer bli någon florist utbildning för min del då den enda i Karlstad finns på gymnasienivå.

Jag har ringt runt och kollat och jag är för gammal, som om jag inte redan hade massa nojja inför min födelsedag som är om lite mindre än 2 veckor. Men nej jag är faktiskt för gammal. Men dom tipsade mig om att höra med arbetsförmedlingen och komvux, jag hoppas även att nu när jag är godkännd att man kanske kan få lite hjälp och råd från Försäkringskassan.



Det känns som det skulle vara en prefekt utbildning för mig. Skulle dock absolut inte vilja haft det istället för min fotoutbildning, verkligen inte.

Men det återstår väl ett par samtal innan jag får veta om jag bara ska ge upp eller ej.




Kommentarer
Postat av: Angelika

hoppas du hittar en

2010-03-10 @ 14:19:17
Postat av: Evelina

Angelika:

Tack, skulle vara så underbart.

2010-03-10 @ 15:33:22
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0