I try to sleep

De senaste dagarna har jag av någon anledning saknat.. Jag har saknat människor och platser som finns i mitt liv.

Vänner som även om de bor nära att man inte umgås med dem så ofta som man kanske borde och vill. Vänner och familj som bor en bit bort som man pratar om att man ska hälsa på men som ekonomin aldrig låter en göra. Vänner och familj som bor långt borta som man nästan aldrig pratar med eller träffar. Vänner och familj helt enkelt.

Platser jag besökt med nära och kära och som satt ett spår i mitt liv. Platser där jag bott och spenderat stora delar av mitt liv. Platser som har betydelse.

Jag saknar och längtar fruktansvärt mycket både efter Malmö och Sundsvall. Kan inte sätta fingret riktigt på varför..




Kommentarer
Postat av: Angelika

Kanske för att både vänner och familj finns i Malmö och Sundsvall och att Karlstad kanske svikit dig... både med vänner och familj, jobb och boende... inte att det är något fel i allt det du har här.. men kanske drömmen va något helt annat och nu längtar du bort... vet hur det känns...

Tänk positivt och försök se det glada och roliga i allt... vi kan väl hitta på något någon dag, du kan lära mig fota lite tycker jag... måste verkligen bara ha nya batteri till min kamera, och nu när vädret är helt underbart.

Kramizar

2010-11-08 @ 22:13:18
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/
Postat av: anna f

hej hej! vill gärna följa din blogg.. men uppdatera gärna lite ^^ kram kram! :D

2010-11-21 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0