Juletider

Idag är det mindre än en månad kvar tills det att det är julafton och betydligt mindre tills det att jag kommer hem till Norrland igen.

Förra året var ju Per med upp, såklart, dock i år blir han kvar hemma. Var ju funderingar kring om han ville följa med upp även detta året och han övervägde ju det ett litet tag för att bland annat få träffa Ymer lite men det blev att han blir hemma med Loke och firar med sin far istället. Vilket jag tror kan bli himla roligt för honom.
Det är av denna anledningen som jag kommer åka tåg, hade han och Loke varit med så hade jag kört upp. Ska faktiskt bli lite skönt att slippa köra den biten när det är vinter, biter ju fortfarande till i magen i den där kurvan in till Kopparberg..


Julen 2009 hemma hos mor och Göte.

     

Jag hoppas ju att det blir en lika mysig jul i år som förra året.


Försökte ha lite mer variation på min jultallrik förra året..

     
Fular man sig framför kameran så får man skylla sig själv.. ( syster och kusinen Per )

Det var en väldigt rolig jul förra året. Inte helt nykter för alla men det var bara underhållande.

Ser ju framemot att fota nu när jag har ett bättre objektiv detta året.

Märks inte alls att jag längtar till julen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0