If Only

Återigen har det gått ett tag mellan mina uppdateringar här, jag har bara inte orkat.

Mitt mående har verkligen pendlat upp och ner genom de senaste dagarna och jag har i ena stunden kunnat varit nästan lite överdrivet glad för att det sedan ska vända och jag ska må himla dåligt. Att mina händer fortfarande gör grymt ont gör inte saken bättre precis.



Men jag har iaf fått tid hos min läkare för att kolla händerna, dock hade hon inte tid förrns om en månad så får fortsätta att ha ont tills dess antar jag.

Sen så har ekonomin sett allt annat än rolig ut nu ett tag och här senaste månaden såg det riktigt mörkt ut då hur vi än vred och vände på det hela kunde få in något som kunde täcka räkningarna, dvs en inkomst lika med 0 kronor. Tack och lov så ställde både mina och Pers föräldrar upp och bidrog med en summa vardera, utan det vet jag inte vad som hade hänt. Är otroligt tacksam över deras hjälp, men samtidigt tar det ju verkligen emot att fråga dem ( lite därför som det var akut när vi väl sa till dem ). Denna månad ser oxå ut att  bli krångel men inte lika mycket hoppas jag.



Passade på att gå in i stadsparken idag när vi ändå var inne i stan och blev lite fotat blev det. Inte så himla mycket som jag kanske viljat egentligen men dt var gött att få komma ut lite.

Var TVspelskväll hemma hos Peter och Regina häromkvällen, det var himla roligt måste jag säga. Spelade en massa spel och skrattades himla mycket.



Inte så jätte långt kvar tills jul nu heller, ser framemot att få komma hem till Norrland en liten stund och träffa familjen och vänner igen.

Finns en del små saker som jag sitter och funderar lite över, eller ja en kan visa sig vara väldigt stort egentligen. Men det återstår att se och jag kommer väl dela med mig lite mer av det hela längre fram lite beroende på vad jag kommer fram till osv.

Nu har jag iaf kommit med lite mer bilder och lite mer uppdatering.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0