Know these things..

Har varit flera anledningar till att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag, saker och ting har avbytt varandra så att säga.

Till att börja med så har Ymer åkt med min mor upp till Norrland för att förhoppningsvis lära sig att inte skälla så mycket när han blir lämnad ensam. Det gick inte att ha det som var, någon var ju alltid tvungen att vara hemma om dom nu inte kunde följa med. Älskar ju verkligen min lille Ymer men man blev ju helt fången och det mådde ingen av oss bra av. Så detta är nog det  bästa alternativet just nu. Han kommer ju hem sen men när vet vi inte riktigt.
Har gråtit en hel del över detta och undrat om man gjort rätt.



Samtidigt har det hänt en del trevliga saker oxå som direkt påverkas av mindre roliga saker dock så dom har väl tagit ut varandra så att säga. Dock inget jag känner så mycket för att öppna upp mig om i bloggen om jag ska vara ärlig, men att det handlar om känslor kan jag iaf säga.

Jag har börjat skriva en mer privat dagbok här hemma, främst för att få lufta och skriva precis allt jag tänker och känner. Första dagen resulterade i 23 sidor, men det känndes oxå som att det behövdes.

I början av December hoppas jag på att kunna åka iväg på Sabatonkryssningen som ska vara då, kunde ju inte gå på spelningen som var tidigare i helgen här i Karlstad då jag inte hade råd. Plus att på kryssningen så kommer ju dessutom Raubtier att spela och de skulle jag grymt gärna vilja se, är mycket förtjust i dem.

Har lite fotningar som jag ser framemot.

Det var lite av det som händer och fötter här iaf.




Kommentarer
Postat av: Kaka

Ja, Raubtier!

2010-10-01 @ 13:13:01
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

åhå du gillar dem oxå? :D

2010-10-15 @ 14:49:45
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Jenny

Supernajs blogg du har! ♥

2010-10-15 @ 15:07:05
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jenny:

Man tackar och bockar så hemskt mycket :D

2010-10-15 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0