Saknar

Saknar verkligen Ymer.

Både Per och jag saknar honom något så otroligt även om vi båda är överens om att detta är för det bästa just nu, men det gör ju inte mindre ont för det precis och man tänker ju konstant på om det faktiskt var rätt ändå.


Underbara vackra Ymer.. gud så jag saknar dig och längtar tills jag får se dig igen..

Loke tror jag saknar honom lite, men inte så mycket som jag trodde han skulle göra faktiskt.

Men det gör ont utan honom, försöker att inte tänka så mycket på det men det är ju lättare sagt än gjort..

Att han fick åka med mor hem till Norrland är för att han ska lära sig att vara tyst när han blir lämnad vilket inte riktigt gick så bra att träna här i lägenheten. Trotts några antiskällhalsband och även ett par andra metoder så har det inte funkat och vi blev fågna i lägenheten eftersom någon måste vara hemma så vi inte blir utskällda ur lägenheten. Även om vi har väldigt fina grannar som är väldigt förstående så att lyssna på en hund som skäller konstant i någon timme roar inte någon och det är ju klart att även dom har en gräns, även detta inte något jag vill utsätta någon för. Så förhoppningsvis så lugnar han sig snart och det går att ta honom hem igen.
Men det känns ändå väldigt tomt utan honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0