You make me wanna

Känner jag klagar en hel del i min blogg igen, visserligen så lär det ju bli mer.

Jag är trött men jag kan inte sova, mina sömnproblem har alltså återkommit. Dock är det inte att somna som är problemet denna gången utan att stanna kvar i sömnen, jag vaknar ett X antal gånger under natten. Även om jag är förbannat trött så tar det lång tid för mig att somna om. Det irriterande med detta är att jag under dagen blir så trött ( och numera pga att jag oxå är deppig ) går och lägger mig på sängen och drömmer mig bort, något som resulterar i att jag somnar.

Vet att en av bieffekterna man kan få av medicinen är orolig sömn och att man vaknar väldigt tidigt och så, men jag är ändå inte så säker på att det faktiskt är det som gör detta eller om det är att jag helt enkelt är väldigt orolig och som jag nämnt i tidigare inlägg, har mycket att tänka på. Det är ju trotts allt när det började bli lite mycket som sömnproblemen dök upp igen.



Jag kan inte bara ge upp, jag kan bara inte. Hoppet är för starkt och så även min vilja. Så jag satsar allt jag har så går det som går och jag lär väl antagligen falla och slå mig väldigt hårt. Men då har jag gjort allt jag kunnat åtminstone och behöver inte leva med ånger och tankarna om att jag kanske kunde gjort eller sagt lite mer.

Ibland skulle det vara väldigt skönt att faktiskt inte ha känslor, iaf att få möjlighet att ta en paus från dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0