Just like an arrow

Nu är det äntligen Februari, som jag har längtat.

Som jag nämnt tidigare så tror jag att detta kommer bli en väldigt bra månad med mycket roligt som händer.

Det som jag inte ser framemot är besiktningen utav bilen, tror inte för ett ögonblick att den kommer gå igenom. Växlarna har blivit bättre på den, vet inte riktigt hur det kommer sig dock, men nu har ljuset på instrumentbrädan dött igen så mörkerkörning är åter inte det roligaste. Detta innebär att den måste in på verkstad, vilket jag verkligen borde ta tag i.


Volvon, lite skitig efter resan upp till Norrland.

Imorgon ska Loke till veterinären, ett besök som kan ändra stämningen för ett bra tag framöver. Men jag hoppas det inte är något allvarligt.

Även om det kan bli en väldigt bra månad så känner jag att det är en ganska skör månad med mycket hopp och rädsla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0