Längtar

Längtar förbannat mycket till min Malmöresa, för den som inte snappat upp det vid det här laget.

Nu är det mindre än en vecka kvar tills det bär av neröver. Blir inte att jag står något i kassan på Inkonst, men kanske är lika bra det. Minns ju hur det kunde vara på Pipeline när man satt i kassan vid ingången där, man missade ju rätt mycket av spelningarna, var ju av precis den anledningen som jag bara fick höra och inte se Vintersorg live. Men inte för att vara sådan, det var sjukt roligt att jobba på Pipeline och man fick ju komma backstage många gånger.

Men ska jag vara ärlig är det nog ändå Söndagen jag ser mest framemot. Jag hoppas och tror att det ska bli himla kul och trevligt då.




Kommentarer
Postat av: Regina

Hoppas du får det trevligt i Malmö, hälsa staden från mig :)



Hihihi :)

2011-02-06 @ 16:17:00
Postat av: Sara

Hoppas du får det bra :) vi ses när du kommer tillbaka. Kram kram

2011-02-08 @ 23:04:05
URL: http://mammaskyman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Regina:

Tack så hemskt mycket. :D hihi det ska jag allt göra ;)



Sara:

Tack så hemskt mycket vännen :D Det gör vi :D Kramar

2011-02-09 @ 15:17:15
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0