Annat

Har haft mycket annat för mig, eller egentligen inte.. bara haft väldigt mycket att tänka på på sistone.

Saker jag inte riktigt känner mig bekväm att skriva helt öppet om trotts allt.

Men jag ska komma igång med bloggandet och allt sånt så småningom tänkte jag, men jag saknar inspiration och ork.



Egentligen förstår jag inte varför jag inte vågar skriva öppet om det som är i mitt huvud, jag har ju lovat mig själv att alltid vara öppen. Men jag tror väl det inte känns som det skulle vara till någon hjälp och jag vet inte om man skulle få så mycket förståelse för det hela.

Vill man veta så får man fråga istället..





Kommentarer
Postat av: Sara

Dags att ses snart Evelina :) Hör av dig när du har tid och lust :) Kram kram på dig

2011-01-25 @ 23:42:19
URL: http://mammaskyman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Ja jag satt och tänkte på det här tidigare idag. Absolut hög tid. :) Tar och smsar dig.

Kramar

2011-01-26 @ 01:27:10
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0