Gårdagen

Dagen igår började inge vidare kan jag inte påstå men blev allt eftersom bättre och bättre.

Fick hem den nya bokhyllan igår så nu får man väl förhoppningsvis lite mer ordning. Fick även en sen julklapp av Pers pappa, ett presentkort på IKEA, så det var himla roligt.


i brist på annat..

Kvällen innehöll fortsatt limmande utav mina Warhammer 40k figurer, så snart kan jag vara med och spela med dem. Det har ju blivit att dom legat lite pinsamt länge utan att jag tagit tag i det hela.

Känns som det är lite segt just nu men jag har av någon anledning varit väldigt trött sedan jag kom hem, vet inte riktigt vad det beror på.




Kommentarer
Postat av: Regina

Nice med IKEA-presentkort. :)



Kanske beror tröttheten på resan? Jag är fortfarande lite seg efter min resa, och jag kom hem i fredags!

2011-01-12 @ 13:41:00
Postat av: Evelina

Regina:

Oja jag blev grymt glad :D



Hmm jo det har du nog rätt i, blir ju mycket omställningar när man kommer tillbaka igen iof. :)

2011-01-12 @ 13:44:03
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Angelika

man är ibland lite tröttare oxå när det är mycket som händer.. har jag fattat det rätt är det något som inte helt är som det ska, du får prata med mig när du vill det vet du va... hoppas du känner dig bättre snart och så får du följa med mig o regina och simma nu när vi ska börja med det.. kramizar

2011-01-16 @ 20:14:46
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/
Postat av: Evelina

Angelika:

Jo det har du verkligen rätt i iof.

Mjo du har förstått helt rätt, eller ja det är upp och ner.. bättre att ses och prata om det istället :) har på tok för mycket komplex för min kropp för att våga hänga med o simma är jag rädd. :/ men tack för frågan <3

Kramar

2011-01-26 @ 01:29:04
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0