Summer in the air

Nu då? Är det sommar nu?

Det känns som så, även om det är lite småkyligt ute. Alla lukter och stämningen på stan när man är där tyder på att nu är det äntligen sommar igen.

Jag hoppas det blir en lika, om inte mer, awesome sommar som förra året.


Från en riktigt härlig grillning förra året..

Det var en massa trevligt häng, rollspel, fester, bad och piptillfällen.

En del saker minns man bättre än andra såklart.
Ett av de minnen som spelas mest just nu har ju visserligen med det tidigare inlägget att göra, och det är när jag för första gången får syn på Martin.
Man kan bara hoppas att denna sommar åtminstone kommer i närheten av den förra.

Det jag saknar som tusan är dock att ha tillgång till bil, jag älskar verkligen att köra omkring såhär i sommartider. Speciellt långkörningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0