Your arms feel like home <3

Min underbara Niklas.
Helt plötsligt så fanns han bara där och allting kändes så otroligt rätt. Tänkte jag skulle ta och berätta lite hur det gick till.
 
Det hela började i Januari. Jag hade rätt nyligen blivit medlem på en sida på nätet som heter Match.com för att se lite vad dom hade att bjuda på, men då det är en sida som man behöver betala för att kunna skicka och svara på mail så hade jag först inga planer på att direkt lägga ner mig mycket på den sidan. Men skrev ändå en presentation och besvarade de frågor som fanns om ens personlighet och intressen.
 
Man får lite alla möjliga mail på en sådan sida och det är få som ens väcker ens intresse, speciellt då du som gratismedlem inte kan se mer än bara någon rad av det som skrivits. Men så en dag så hade jag ett mail av en kille som jag kände att jag verkligen ville läsa, något som jag via appen i min mobil fick möjligheten till. Han som skrev lät verkligen intressant och det kändes som det var något visst med honom, men iom att jag i ren protest vägrade betala för att använda sidan så sökte jag efter honom på Facebook och de övriga sidor jag skulle kunna tänka mig att han kanske kunde finnas på, men då jag inte hade så mycket att gå på så fann jag honom inte. Men jag försökte visa på sidan, via vissa funktioner som man kan använda även som gratismedlem, att jag var intresserad och verkligen ville prata med honom. Han skickade då ytterligare ett mail, denna gången kunde jag inte hålla mig utan skaffade en veckas prenumeration på sidan bara så att jag kunde få besvara honom.
 
 
Dock verkade inte riktigt mailen funka så han fick inte mina försök till att besvara honom, men nu hade jag hans namn efter det andra mailet och lyckades därmed hitta honom på Facebook. Efter många om och men kom mina mail fram och vi lyckades få kontakt med varandra.
 
Vi övergick till att snacka över msn och snart därefter så blev det att prata med varandra över skype och sms, det sa bara klick på en gång från bådas håll och vi föll nästan direkt för varandra. Så vi bestämde att vi måste ses, så en helg efter det så bestämde vi att han skulle komma till mig.
 
Jag var jättenervös först att det skulle bli något fel eller att vi inte skulle känna för varandra det som vi känt innan vi hade setts, tvivlade iof inte så mycket på mina egna känslor utan mer en rädsla över att jag inte skulle leva upp till de förhoppningar som han kunde tänkas ha.
Men så fort han klivit av bussen och vi hittade varandra så sa det bara pang och det kändes så naturligt allting och allt var så bra.
 
 
Efter det besöket fick jag denna låten skickad till mig från honom.
 
Helgen därpå kom han tillbaka till mig och det kändes fortfarande så otroligt bra och rätt med varandra. Den 1 Februari kom vi fram till att vi båda känner ju så otroligt mycket för varandra och ingen av oss kan ens tänka oss tanken på någon annan så iom det fastställde vi att vi nog alltså är ett par.
 
 
Nu har vi varit tillsammans i snart 3 månader och jag är så sjukt lycklig. Älskar honom så oerhört mycket.
 
 
Vi har väldigt roligt tillsammans och det känns som vi känt varandra hur länge som helst.
Det är så skönt med en person som jag känner att jag är trygg med och kan slappna av med, vi är på samma nivå med väldigt mycket. Det är klart att vi har olikheter.
 
Något som verkligen värmer är att se hur pass myckt som Loke har tytt sig till honom och hur bra dom fungerar ihop. Det är klart att Per kommer ju alltid vara "pappa" och favoriten för Loke, men det är skönt att se att Niklas blivit så accepterad av honom. Älskar att se dom ligga och sova tillsammans i soffan.
 
Jag kan se en framtid med honom och det är något som jag verkligen hoppas på och vill.
 
Älskar dig min stora fluffs. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0