Kom att tänka på

Kring det inlägget som handlade om mina diagnoser och så att jag visst gärna förklarar hur det är och sådana saker så gott jag kan.

Det som är jobbigt när jag måste förklara för att man inte förstår bättre och när det egentligen inte finns något intresse i att förstå varför. Det är ju annat om personen ifråga vill lära sig och undrar hur det är istället för att vara dömmande som det många gånger blir.

Så självklart är det något som ni funderar över eller så så ska jag göra mitt bästa med att förklara och reda ut de frågor ni har kring detta. Allt kan väl inte jag heller förklara, men då hänvisar jag till sidor där det går att få information.



Kom på att jag kännde jag ville skriva lite om det igår när jag satt och chattade med en kompis lite om hur det är och så och varför inte jag kan jobba och sådant. Kan ju kanske vara bra att dela med sig med ännu fler så rekomenderar er att läsa länkarna i inlägget Turn Around.

Men som sagt så är det något ni undrar över så är det bara att fråga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0